Header link
Word lid   |   Stappenplan   |   Fashionchicks   |   Top 20   |   Sale Shoppen   |   Forum   |   Kortingscodes   |   Win   |  
Nieuwsbrief:
Om te posten moet je ingelogd zijn. Registreer of login!
    • CommentAuthorLCHDH
    • CommentTimeMar 9th 2010 (om 11:14)
     permalink

Haaa! Zomer komt er weer aan, (ja ik weet het eerst nog lente, maar ben alweer verder met mijn gedachtes).

Eindelijk die dikke truien weer terug naar zolder en alle shirtjes, topjes, rokjes enz enz. weer in de kast =D.

Maar om vooral niet te vergeten.. Bikini's! Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een "betaalbare" niet asociaal dure "gehaakte"bikini,en als het nog even kan in het wit (Ja héél kieskeurig). En ik denk dat veel meiden dit met mij eens zijn. Heb je iets in je hoofd, en kan je het niet vinden... ERRUG frusti ..  

Misschien, heel misschien.. als jullie er een keertje eentje tegenkomen of waar ze verkocht worden =D POST HET plz -xxx-

• CommentAuthorsunshine88
    • CommentTimeMar 9th 2010 (om 19:47)
     permalink

Hm zelf haken misschien  heb ze verder ook nergens gezien dus ben bang dat dit de enige oplossing is.....heb wel een hele mooie witte gekocht maar dan van stof wel zo safe...maar hoop dat je slaagt

• CommentAuthorDebora1812
    • CommentTimeMar 10th 2010 (om 10:58)
     permalink

Erg mooi, ben je ook nog op zoek naar een bepaald merk?

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeMar 24th 2010 (om 14:44)
     permalink

Kijk: 

http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=822_MAGAZINE&page=START_BAZAAR_3 

• CommentAuthorannie1977
    • CommentTimeMar 24th 2010 (om 21:41)
     permalink

Leuke bikinis bij hm

• CommentAuthorgaby777
    • CommentTimeApr 6th 2010 (om 19:28)
     permalink

Hallo,

Ik las jullie bericht over gehaakte bikini,

Ik maak ze en kan ze dus maken zoals je ze zelf wilt hebben.

Ik ben nog niet zo lang op deze site, dus ik weet niet hoe je moet contacten

groetjes

Inspiratie