Klinkt leuk! Ben meestal ook van het zwarte.. Vandaag een leerdag gehad (dus heel de dag thuis:p) Mijn thuispak met new look pantofels (grijs gebreid met bontje aan de bovenkant).. Niet echt spanned dus hahahha
Leuk outfits, ja winnie de pooh wordt je echt vrolijk van!!!
Ik heb een donkerblauwe skinny Met jeans aan, warme lekker uggs classic tall sand, laagjes truitje h&m en zara beige vestje en mijn vet leuke accessorize ring met een strikje.. Die is zooo leuk!!!
Een tuniek van de zara (blauw met bruine bloemetje motief met witte achtergrond) met een taile-riempje (zwart glanzend) en een licht bruin lang vest erover heen (ook van de zara), een zwarte spijkerbroek (skinny) met mijn suede (zeer lange) laarzen.
Ik heb vandaag een zwarte coltrui aan met leuke details bij de nek en mouwen, en mijn bronzen broek van de H&m!! Beetje saai, maar ga me vanavond toch weer verkleden voor de vrijdag avond!!
zwarte legging, zwarte overknees, grijs tuniekje, colbertje, haarbandje en paar lange kettingen... ! die ring met strikje is idd superr lieff zag m laatst ook liggen :)
Zwarte spijkerbroek met zwarte suede overknees, beige blousje (met lichte streep) en beige vestje. Ben wel heel benieuwd naar de ring:p Iemand een afbeelding van?
Ik heb een nog groter probleem want ik ben met mijn favoriete broek (die ik ook nog aan wilde vanavond) ergens achter blijven haken, gevolg: een super grote scheur!
Ik draag vandaag een donker paar jeans van Only, zwarte top van een Franse winkel, wit gehaakt vest van Topshop en bruine fransjes laarzen met hak van ASOS.
Oh no, het is weer maandag, dus lekker iets makkelijks aan. Zwarte legging, grote gehaakte roze trui erop en lage enkel laarsjes. Komt door het weer!! Ik wil hakken aan!!! haha
Nou pff beetje hetzelfde, maar weer uggs (bailye button) tja komt door die sneeuw.. Boyfriend jeans Drykorn en heeeeel licht blauw overhemd met superlang mouwloos beige vest .. Lekker comfi maandag!
Maandag dus simpel: lichte jeans van Circle of trust, vestje van H&M met daar bovenop een hele dikke roze wollen trui met kabelprint van H&M (tsja het is koud!) en enkellaarsjes cognac bruin.
Lekker makkelijk vandaag; lichte verwassen jeans met mijn all stars eronder, wit t-shirt en groen-blauw-wit geruite blouse open erover heen. Comfortabel en makkelijk, En wat dragen we morgen!?
Nou vandaag is het geworden een: zwarte skinny jeans, lage enkel laarsjes ook zwart, grijs shirtje met soort van rouches bij de hals en een donker wijnrood vest, lekker warm maar ook leuk! Oh en mijn Triwa horloge!!
Mijn Levi spijkerbroek (beetje baggy) met mijn glimmende zwarte sneakers (Le coq) Daarboven een zwart truitje met v-hals (Gsus) en mijn baggy wolle vest (Zara, poedertint). Ben namelijk nogal verkouden..
Mijn donkere Only jeans, een blauw met donkerblauw gestreept vest van Vero Moda, mijn Guess horloge, een dikke roze trui van een onbekend merk en een paar afgetrapte Allstars. Heel fashionable dus, haha ;-).
Zwarte maillot, zwarte suede pumps, paars satijnen jurkje, kort donkergrijs wollen bolero vestje, lange zilveren ketting met een paar pareltjes er aan, grote zilveren ring.
ripped jeans, zwarte enkellaarsjes, top met ruches van hennes, poedertint (mijn kleur) en zwart pailletten blazertje, zo'n halve!! Ja ja mijn fam verjaardag gehad vandaag!
Vandaag: lichtgewasen Indian Rose jeans, laarzen met franjes (donkerbruin), roze ruchestop H&M (zelfde als Ellen vermoed ik ;-).) gecombineerd met een zwarte blazer met opgevulde schouders. Verder mijn guess horloge, ring met briljant en simpele oorknopjes.