Header link
Word lid   |   Stappenplan   |   Fashionchicks   |   Top 20   |   Sale Shoppen   |   Forum   |   Kortingscodes   |   Win   |  
Nieuwsbrief:
Om te posten moet je ingelogd zijn. Registreer of login!
    • CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeJan 27th 2010 (om 21:31)
     permalink

Volgens mij is deze er nog niet....

Wat heb jij aan vandaag?

Ik zal beginnen:

Grijze skinny broek, zwart lang shirt, zwart giletje, zwarte laarzen (wel veel zwart :-p)
    Zilveren ketting (erfstuk van mijn oma)

• CommentAuthorGhislaine
    • CommentTimeJan 27th 2010 (om 21:45)
     permalink

Klinkt leuk! Ben meestal ook van het zwarte.. Vandaag een leerdag gehad (dus heel de dag thuis:p) Mijn thuispak met new look pantofels (grijs gebreid met bontje aan de bovenkant).. Niet echt spanned dus hahahha

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeJan 27th 2010 (om 22:50)
     permalink

Oh, maar die pantoffels klinken wel lekker comfortabel!

Ik heb inmiddels mn outfit ingeruild voor m'n pyama :-)

• CommentAuthorDebora1812
    • CommentTimeJan 28th 2010 (om 09:22)
     permalink

Vandaga lekker casual: Esprit jeanslegging blauw, zwarte sokken, witte tuniek H&M,blauwe laarzen, zilveren oorringen.

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeJan 28th 2010 (om 09:36)
     permalink

Crèmekleurige kabeltrui, zwarte spijkerbroek, roze suède laarzen. Werken he!

• CommentAuthorhermientje
    • CommentTimeJan 28th 2010 (om 10:25)
     permalink

Mijn zwarte Winnie the Pooh-pyjama met de tekst:

A friend to everyone
    Loved by all
    Full of heart and
    not so small

Nou, als je daar niet gelukkig van wordt

• CommentAuthorWendy1981
    • CommentTimeJan 28th 2010 (om 16:14)
     permalink

Zwarte legging, zwarte enkellaarsjes, donkergrijze tuniek met heel fijne rode bloemetjes er op, rood kort vestje

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeJan 29th 2010 (om 09:34)
     permalink

Leuk outfits, ja winnie de pooh wordt je echt vrolijk van!!!
    Ik heb een donkerblauwe skinny Met jeans aan, warme lekker uggs classic tall sand, laagjes truitje h&m en zara beige vestje en mijn vet leuke accessorize ring met een strikje.. Die is zooo leuk!!!

• CommentAuthorGhislaine
    • CommentTimeJan 29th 2010 (om 09:37)
     permalink

Een tuniek van de zara (blauw met bruine bloemetje motief met witte achtergrond) met een taile-riempje (zwart glanzend) en een licht bruin lang vest erover heen (ook van de zara), een zwarte spijkerbroek (skinny) met mijn suede (zeer lange) laarzen.

• CommentAuthorWendy1981
    • CommentTimeJan 29th 2010 (om 10:38)
     permalink

Zwarte maillot, grijs wollen jurkje, zwarte suede laarzen, zwart leren jasje, hele dikke witte wollen sjaal (voor buiten uiteraard ) blauwe armband en oorbellen

• CommentTimeJan 29th 2010 (om 11:27)
     permalink

Watvoor ring is dat Ellen? Heb misschien wel dezelfde

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeJan 29th 2010 (om 11:28)
     permalink

Ik heb vandaag een zwarte coltrui aan met leuke details bij de nek en mouwen, en mijn bronzen broek van de H&m!! Beetje saai, maar ga me vanavond toch weer verkleden voor de vrijdag avond!!

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeJan 29th 2010 (om 12:00)
     permalink

Brakke vrijdag dus: Spijkerbroek, gestreept shirtje en pantoffels :)

• CommentAuthoranique22
    • CommentTimeJan 29th 2010 (om 12:31)
     permalink

zwarte legging, zwarte overknees, grijs tuniekje, colbertje, haarbandje en paar lange kettingen... ! die ring met strikje is idd superr lieff zag m laatst ook liggen :)

• CommentAuthorGhislaine
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 10:07)
     permalink

Zwarte spijkerbroek met zwarte suede overknees, beige blousje (met lichte streep) en beige vestje. Ben wel heel benieuwd naar de ring:p Iemand een afbeelding van?

• CommentAuthorDebora1812
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 10:29)
     permalink

momenteel zwarte joggingbroek, zachte fluffy sokken van hunkemoller, een grijs spaghettibandjes shirt met gekleurde streepjes en een badjas!

• CommentAuthorWendy1981
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 12:48) later gewijzigd
     permalink

straks lekker shoppen, dus iets makkelijks aan: donkerblauwe skinny jeans, ugg's & m'n nieuwe groene truitje van watmooi

PS ik denk dat dit de accessorize ring is die bedoelt wordt?

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 14:14)
     permalink

jaaaa dat is hem  mijn rind haha! ben er verliefd op! En hermientje, heb jij dezelfde???

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 17:43)
     permalink

Nu nog: Donkere spijkerbroek, wit shirt, d-blauw vest + pantoffels. Straks omkleden voor vanavond, maar weet  nog niet wat....

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 18:04)
     permalink

Ja ik nu grijze uggs donkere jeans en shirrtje grijs met leuk sjaaltje.. lekker casual! Maar inderdaad, vanavond??? aaah wat moet ik aan!

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 20:19)
     permalink

Altijd weer een probleem he :-p

Ik heb een nog groter probleem want ik ben met mijn favoriete broek (die ik ook nog aan wilde vanavond) ergens achter blijven haken, gevolg: een super grote scheur!

• CommentAuthormilou16
    • CommentTimeJan 30th 2010 (om 21:19)
     permalink
    Ik draag vandaag een donker paar jeans van Only, zwarte top van een Franse winkel, wit gehaakt vest van Topshop en bruine fransjes laarzen met hak van ASOS.
    • CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeJan 31st 2010 (om 12:39)
     permalink

Lichtgrijze spijkerbroek, wit shirtje met knoopjes aan de voorkant, d.blauw vest, pantoffels :-)

• CommentTimeJan 31st 2010 (om 22:08)
     permalink

Haha nee ik heb toch een andere, die van mij is helemaal zilverkleurig met een iets kleiner strikje, wel echt een schatje ook.

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeFeb 1st 2010 (om 10:14)
     permalink

Lichtblauwe spijkerbroek, Offwhite coltrui, camelkleurige suede laarzen.

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeFeb 1st 2010 (om 11:38)
     permalink

Oh no, het is weer maandag, dus lekker iets makkelijks aan. Zwarte legging, grote gehaakte roze trui erop en lage enkel laarsjes. Komt door het weer!! Ik wil hakken aan!!! haha

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeFeb 1st 2010 (om 14:50)
     permalink

Nou pff beetje hetzelfde, maar weer uggs (bailye button) tja komt door die sneeuw.. Boyfriend jeans Drykorn en heeeeel licht blauw overhemd met superlang mouwloos beige vest .. Lekker comfi maandag!

• CommentAuthormilou16
    • CommentTimeFeb 1st 2010 (om 19:29)
     permalink
    Maandag dus simpel: lichte jeans van Circle of trust, vestje van H&M met daar bovenop een hele dikke roze wollen trui met kabelprint van H&M (tsja het is koud!) en enkellaarsjes cognac bruin.
    • CommentAuthorCrush
    • CommentTimeFeb 1st 2010 (om 20:20)
     permalink

Vandaag een grijs spijkerrokje van EDC, zwart topje met gerimpelde pofmouwen van H&M, zwarte legging en grijze bailey button uggs.

• CommentAuthorWendy1981
    • CommentTimeFeb 1st 2010 (om 21:18)
     permalink

Vandaag licht blauwe jeans, grijze (nep) uggs, licht roze truitje en lang grijs wollen vest, oorbellen en ketting.

Nu: huispak en hotsocks!

• CommentAuthorFlorentijn
    • CommentTimeFeb 3rd 2010 (om 14:31)
     permalink

Lekker makkelijk vandaag; lichte verwassen jeans met mijn all stars eronder, wit t-shirt en groen-blauw-wit geruite blouse open erover heen. Comfortabel en makkelijk, En wat dragen we morgen!?

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeFeb 3rd 2010 (om 16:04) later gewijzigd
     permalink

Nou vandaag is het geworden een: zwarte skinny jeans, lage enkel laarsjes ook zwart, grijs shirtje met soort van rouches bij de hals en een donker wijnrood vest, lekker warm maar ook leuk! Oh en mijn Triwa horloge!!

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeFeb 3rd 2010 (om 21:03)
     permalink

Huispak met sloffen

• CommentAuthorFlorentijn
    • CommentTimeFeb 4th 2010 (om 09:57)
     permalink

heeeerlijk janny een huispakje!  Ook dat moet af en toe kunnen!:)

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeFeb 4th 2010 (om 11:13)
     permalink

Vandaag:

goudkleurige dunne trui met uitlopende mouwen, spijkerbroek en blauwe gympies.

• CommentAuthorGhislaine
    • CommentTimeFeb 4th 2010 (om 12:01)
     permalink

Mijn Levi spijkerbroek (beetje baggy) met mijn glimmende zwarte sneakers (Le coq) Daarboven een zwart truitje met v-hals (Gsus) en mijn baggy wolle vest (Zara, poedertint). Ben namelijk nogal verkouden..

• CommentAuthormilou16
    • CommentTimeFeb 4th 2010 (om 14:37)
     permalink
    Mijn donkere Only jeans, een blauw met donkerblauw gestreept vest van Vero Moda, mijn Guess horloge, een dikke roze trui van een onbekend merk en een paar afgetrapte Allstars. Heel fashionable dus, haha ;-).
    • CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeFeb 4th 2010 (om 17:39)
     permalink

Grijze spijkerbroek, zwart lang shirt, grijs/blauwe riem met studs, zwarte laarzen.

• CommentAuthorCrush
    • CommentTimeFeb 4th 2010 (om 19:22)
     permalink

Mijn nieuwe Dept truitje, met een grijs lang hemdje eronder, en een skinnyjeans.

• CommentAuthorWendy1981
    • CommentTimeFeb 4th 2010 (om 21:54)
     permalink

Zwarte maillot, zwarte suede pumps, paars satijnen jurkje, kort donkergrijs wollen bolero vestje, lange zilveren ketting met een paar pareltjes er aan, grote zilveren ring.

• CommentTimeFeb 5th 2010 (om 11:16)
     permalink

Zwart overgooier jurkje, rood wit gestreept shirtje met driekwart mouwen, zwarte maillot, grijze enkellaarsjes, rood strikje in haar

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeFeb 5th 2010 (om 14:37)
     permalink

D.blauwe spijkerbroek, lichtblauw/grijs shirtje, wit hemdje, wit vest, zwarte laarzen, én mn haar in de krul!

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeFeb 5th 2010 (om 17:03)
     permalink

Zwarte legging met zwarte enkel laarsjes en een grote jurk erover soort grijs dondergroen..

• CommentAuthorGhislaine
    • CommentTimeFeb 7th 2010 (om 13:21)
     permalink

Joggingsbroek (baggy, zwart) met oversized gebreid vest, en mijn warme pantoffels (grijs gebreid met wit bont).

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeFeb 7th 2010 (om 20:06)
     permalink

ripped jeans, zwarte enkellaarsjes, top met ruches van hennes, poedertint (mijn kleur) en zwart pailletten blazertje, zo'n halve!! Ja ja mijn fam verjaardag gehad vandaag!

• CommentAuthormilou16
    • CommentTimeFeb 7th 2010 (om 22:54)
     permalink
    Vandaag: lichtgewasen Indian Rose jeans, laarzen met franjes (donkerbruin), roze ruchestop H&M (zelfde als Ellen vermoed ik ;-).) gecombineerd met een zwarte blazer met opgevulde schouders. Verder mijn guess horloge, ring met briljant en simpele oorknopjes.
    • CommentAuthorjanny
    • CommentTimeFeb 13th 2010 (om 10:03)
     permalink

Vandaag een crèmekleurig longshirt met plooitjes, een zwarte wetlooklegging en zwarte suède laarzen met franjes.

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeFeb 15th 2010 (om 15:39)
     permalink

Vandaag heb ik het volgende aan:

Zwart witte jurkje van de H&M

Mijn laarzen lijken hierop

Zwarte legging en een grijs vest!!

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeFeb 15th 2010 (om 17:27)
     permalink

Grijze spijkerbroek, gestreept d.blauw/wit shirt, zwart giletje, zwarte laarzen!

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeFeb 15th 2010 (om 18:14)
     permalink

Hele gave laarzen Anniek!!!!

Inspiratie