Header link
Word lid   |   Stappenplan   |   Fashionchicks   |   Top 20   |   Sale Shoppen   |   Forum   |   Kortingscodes   |   Win   |  
Nieuwsbrief:
Om te posten moet je ingelogd zijn. Registreer of login!
    • CommentAuthorDebora1812
    • CommentTimeFeb 16th 2010 (om 11:21)
     permalink

Ik vind het jurkje super!

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeFeb 22nd 2010 (om 14:15)
     permalink

Grijze spijkerbroek, zwart/wit gestreept t-shirtje, zwart vest, super gave armband van WE (zwart met studs), zwarte laarzen. Vanmiddag op zoek naar wat kleur voor in mn garderobe!

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeFeb 22nd 2010 (om 15:26)
     permalink

Vandaag een lichte spijkerbroek, warm oranje shirt met lange mouwen en zwarte laarzen.

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeFeb 22nd 2010 (om 15:37)
     permalink

Ok nou ik ben ook aan de jeanslegging (zie forum discussie) en JA hij zakt af :-s... H

Dacht koop het van circle of trust, moet wel goedzitten.. Vet irritant! Maar staat wel leuk, met een vleermuizen shirtje en hennes vestje!

• CommentTimeFeb 22nd 2010 (om 16:04)
     permalink
    Posted by: Ellen

Ok nou ik ben ook aan de jeanslegging (zie forum discussie) en JA hij zakt af :-s... H

Dacht koop het van circle of trust, moet wel goedzitten.. Vet irritant! Maar staat wel leuk, met een vleermuizen shirtje en hennes vestje!

Ik heb hetzelfde met de jeansleggings hoor. Echt irritant en dan wens je dat je een riem erdoorheen kan doen, maar ja daar was het nu dus net een legging voor grrrr

• CommentAuthorhermientje
    • CommentTimeFeb 22nd 2010 (om 17:19)
     permalink

Mijn heerlijk warme rode badjas En ik heb echt géén zin om naar buiten te gaan met dit treurweer

• CommentTimeFeb 24th 2010 (om 10:40)
     permalink

Had net mijn sportkleding aan: zwarte nikejazzpants, paars nikevest, paars met witte nike runningshoes. En nu mijn heerlijke wollige badjas beetje turquoise. Straks kijk ik wel weer verder wat ik aan trek, misschien iets comfy.

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeFeb 24th 2010 (om 13:11)
     permalink

Donkere spijkerbroek, zwart t-shirt met grijze print, grijs vestje en m'n pantoffels :-)

• CommentTimeFeb 24th 2010 (om 15:14) later gewijzigd
     permalink

het zijn jeans geworden bootcut pijp, een wit v-hals t-shirt met een lang donkerblauw vest van mexx eroverheen, witte riem en witte warme sokken. Oorbellen met diamantjes in een ruit.

• CommentAuthorFriekQ
    • CommentTimeFeb 26th 2010 (om 14:21)
     permalink

Grijze skinny-broek, wit shirt, groen/blauw vestje, grijs riempje met studs en pantoffels!

• CommentAuthormariiska
    • CommentTimeMar 9th 2010 (om 18:59) later gewijzigd
     permalink

Een donkerblauwe jeanslegging.
    Met daarop een wit met zwart geruit strapless jurkje (het jurkje is onderaan een beetje gepoft) en daaronder een zwart basic truitje.
    Om mijn middel zit een rood riempje dat mijn taille accentueert.
    Eronder heb ik zwarte laarzen.
    Een rood armbandje en zwart met witte lange oorbellen (in de vorm van een lange ruit).
    Een klein wit knipje voor in mijn haar.

• CommentAuthorCrush
    • CommentTimeMar 9th 2010 (om 19:04)
     permalink

Donkerblauwe tregging, met een wit jurkje, en donkerblauw loshangend vest & grijze bailey button uggs

• CommentAuthorsunshine88
    • CommentTimeMar 9th 2010 (om 20:02)
     permalink

grijze legging, grijs jurkje en stoere grijze laarzen met deze ketting LOVE IT

2 weken geleden aangeschaft ben er echt blij mee

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeMar 9th 2010 (om 20:41)
     permalink

Oudroze shirt met 3/4 mouwen, donkerblauwe strakke spijkerbroek en lichtblauwe gympen.

• CommentAuthorellen-xx
    • CommentTimeMar 12th 2010 (om 15:32)
     permalink

Roze shirt, lichtblauwe spijkerbroek, witte adidas gympen en mooie ketting van Accesorizze (& draag geen ondergoed vandaag ;))

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeMar 12th 2010 (om 17:09)
     permalink

Lichtblauwe turtleneck-trui, donkerblauwe strakke spijkerbroek en turquoise flatjes

• CommentTimeMar 14th 2010 (om 11:40)
     permalink

Ga mezelf dik inpakken want we gaan ff wandelen op het strand dus zal niet al te chiq worden!

• CommentAuthor_PrinCeSs
    • CommentTimeMar 15th 2010 (om 11:50)
     permalink

Ik heb een zwarte broek, met een licht beige lang truitje erop, en daarop een lange bollero, in donker beige en mijn grijze schoentjes... En het zit heeeeerlijk...

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeMar 15th 2010 (om 16:05)
     permalink

Een zwarte legging met strasssteentjes van H&M, zwart mouwloos topje, grijsgemêleerd jurkje, zwart vest met langere voorpanden en grijze lange laarzen met platte hak (model Shabbies).

• CommentAuthorDonata
    • CommentTimeMar 15th 2010 (om 19:26)
     permalink

zou eigenlijk een optie moeten zijn dat je je outfit elke dag kan fotograferen en dan op de site kan zetten, in je kledingkast of iets.. xx

• CommentAuthorCrush
    • CommentTimeMar 15th 2010 (om 22:40)
     permalink

Goed idee Donata!!

• CommentAuthorhermientje
    • CommentTimeMar 16th 2010 (om 02:43)
     permalink

Donkere skinny, lang turqoise topje, wijde witte top erover, lang donkerblauw vest, grijze enkellaarsjes met hak, lange goude ketting met kleine ovale bedel (was een oorbel)

• CommentTimeMar 16th 2010 (om 15:49)
     permalink

zonder mijn badjasfoto's dan graag

• CommentAuthorDonata
    • CommentTimeMar 16th 2010 (om 20:34)
     permalink

hahaha inderdaad!

• CommentAuthorbrc__
    • CommentTimeMar 19th 2010 (om 20:58) later gewijzigd
     permalink

C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Bureaublad

lkkr gemakkelijk =)

zwarte leren jas bershka

nude, creme kleurige blouse h&m  pink label

zwarte suede wedges, jeans zara

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeMar 22nd 2010 (om 17:45)
     permalink

Grijs zwarte jeans van de H&M, sterretjes bloesje en een zwart met grijs gestreepte v-hals trui en mijn all stars!

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeMar 22nd 2010 (om 20:23)
     permalink

Zwarte jeans, camelkleurige kabeltrui, camelkleurige suéde laarzen met franjes.

• CommentTimeMar 23rd 2010 (om 10:52)
     permalink

Zwarte legging, met wartwollen jurkje met col en lange mouwen van de mexx. en nog geen schoenen aan :D

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeMar 23rd 2010 (om 11:56)
     permalink

Turquoise met paars gebloemde halterjurk, paars vest met lange voorpanden, zwarte suéde laarzen met franje.

• CommentAuthormarian87
    • CommentTimeMar 23rd 2010 (om 14:03)
     permalink

oranje legging, paars truitje en een paars met oranje jurkje van de H&M, zwarte laarsjes eronder

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeMar 23rd 2010 (om 16:34)
     permalink

Acid jeans, witte banden pumps met zwarte sokken, wit topje en een zwarte smoking blazer, echt wel een beetje mijn beste gedaan vandaag! haha

• CommentAuthorCrush
    • CommentTimeMar 23rd 2010 (om 19:17)
     permalink

Grijs topje met kanten mouwtjes van H&M daaronder oudroze hemdje, roze leren jasje, donkerblauwe tregging, grijze bailey button uggs. Roze bloemetje in mijn haar, en veel barong armbandjes, en mijn nieuwe humanity armband!

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeMar 24th 2010 (om 10:38)
     permalink

Grijze tuniek, zwarte jeans en grijze schoenen.

• CommentAuthorWendy1981
    • CommentTimeMar 24th 2010 (om 11:31)
     permalink

Grijze skinny jeans, creme kleurige top en lang los vest, bruine minnetonka's, lange zilverkleurige ketting met grote hanger

• CommentTimeMar 24th 2010 (om 12:09)
     permalink

Blauwe jeanslegging, cremekleurige top lang en 3 kwartmouwen en ga denk ik voor mijn creme fringeboots, accesoires zie ik nog wel denk aan de kleur van de studs.

• CommentAuthormarian87
    • CommentTimeMar 24th 2010 (om 14:43)
     permalink

paarse panty, jeansrok, paars shirtje en gebreid lichtroze vestje met driekwart mouwen

• CommentAuthorCrush
    • CommentTimeMar 24th 2010 (om 22:21)
     permalink

Lichte spijkerlegging, roze doorschijnend tuniekje met daaronder een zwart lang hemd/jurkje. Knalroze uggs en natuurlijk weer mijn barong armbandjes en humanity armbandje.

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeMar 25th 2010 (om 07:00)
     permalink

Turquoise halterjurk, paars vestje met lange voorpanden, zwarte suède laarzen met franjes.

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeMar 25th 2010 (om 17:49)
     permalink

boyfriend jeans, all start de lage en een simpel shirtje eeen... jee mijn leren jasje want het is supermooi weer!

• CommentAuthornerd-
    • CommentTimeMar 25th 2010 (om 18:20)
     permalink

Vandaag:

- Zalmkleurig topje met een zwart hemdje eronder.

- Zwart vestje.

- Donkergrijze jegging.

- Zwarte Vans.

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeJun 24th 2010 (om 17:50) later gewijzigd
     permalink

Vandaag een koraalrode mouwloze top, met daaronder de grijs-beige harembroek van Fashion Against Aids van de H&M, een grijs colbertje en grijze killer heels van Blink.

• CommentAuthorAngelakian
    • CommentTimeJun 24th 2010 (om 20:17)
     permalink

Korte h en m broek zwart

2 witte topjes 1 van kant en 1 gewoon normaal

enne slippers

vandaag veel te warm haha en was lekker vrij vandaag

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeJun 25th 2010 (om 08:27)
     permalink

Vandaag een jeanslegging (Cars), lila mini-jurkje en blauwmetallic sleehakken.

• CommentAuthorlaurajoann
    • CommentTimeJun 25th 2010 (om 11:14)
     permalink

vandaag heb ik mijn zwarte shortje aan van fishbone, een oversized perzik  kleurige bio cotton shirt van h&m (die ene met de knoopjes, en het borstzakje), en daaronder mijn strapless bikini met ritsje erin, ook van de h&m.

niets speciaals dus! gewoon iets makkelijks, aangezien ik straks heeeerlijk naar het zwembad ga!

• CommentAuthoragnes123
    • CommentTimeAug 9th 2010 (om 13:01)
     permalink

vandaag spijker rok hempje en rood topje schoenen balerina

• CommentAuthoranniek
    • CommentTimeAug 9th 2010 (om 15:01)
     permalink

Ik draag vandaag mijn open gouden muiltjes, met en beige harmebroek, grijs t-shirtje erin en een groenige blazer erop!

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeAug 9th 2010 (om 15:17)
     permalink

Kakigroen t-shirt, grijze kokerrok, grijze shabbies. Over het t-shirt een kakigroene sjaal.

• CommentTimeAug 13th 2010 (om 14:47)
     permalink

lichtbruine legging, witte jurk van only en straks mijn minnetonka's eronder denk ik met die regen. Geen open schoentjes koud! En geen hakken want moet nog boodschappen doen en langs de bouwmarkt

• CommentAuthorEllen
    • CommentTimeAug 16th 2010 (om 14:08)
     permalink

Jaa ik mijn donkerblauwe enkellaarsjes van Bella Bellisima, beige broek van maison scotch en daarboven donkerblauw stippen topje met strik van de zara!  Casual monday!

• CommentAuthorjanny
    • CommentTimeAug 16th 2010 (om 20:52)
     permalink

Zwarte glanslegging, kakigroene top van de H&M, zwarte suéde laarzen met franjes

Inspiratie