Grijze spijkerbroek, zwart/wit gestreept t-shirtje, zwart vest, super gave armband van WE (zwart met studs), zwarte laarzen. Vanmiddag op zoek naar wat kleur voor in mn garderobe!
Ok nou ik ben ook aan de jeanslegging (zie forum discussie) en JA hij zakt af :-s... H
Dacht koop het van circle of trust, moet wel goedzitten.. Vet irritant! Maar staat wel leuk, met een vleermuizen shirtje en hennes vestje!
Ik heb hetzelfde met de jeansleggings hoor. Echt irritant en dan wens je dat je een riem erdoorheen kan doen, maar ja daar was het nu dus net een legging voor grrrr
Had net mijn sportkleding aan: zwarte nikejazzpants, paars nikevest, paars met witte nike runningshoes. En nu mijn heerlijke wollige badjas beetje turquoise. Straks kijk ik wel weer verder wat ik aan trek, misschien iets comfy.
het zijn jeans geworden bootcut pijp, een wit v-hals t-shirt met een lang donkerblauw vest van mexx eroverheen, witte riem en witte warme sokken. Oorbellen met diamantjes in een ruit.
Een donkerblauwe jeanslegging.
Met daarop een wit met zwart geruit strapless jurkje (het jurkje is onderaan een beetje gepoft) en daaronder een zwart basic truitje.
Om mijn middel zit een rood riempje dat mijn taille accentueert.
Eronder heb ik zwarte laarzen.
Een rood armbandje en zwart met witte lange oorbellen (in de vorm van een lange ruit).
Een klein wit knipje voor in mijn haar.
Ik heb een zwarte broek, met een licht beige lang truitje erop, en daarop een lange bollero, in donker beige en mijn grijze schoentjes... En het zit heeeeerlijk...
Een zwarte legging met strasssteentjes van H&M, zwart mouwloos topje, grijsgemêleerd jurkje, zwart vest met langere voorpanden en grijze lange laarzen met platte hak (model Shabbies).
Donkere skinny, lang turqoise topje, wijde witte top erover, lang donkerblauw vest, grijze enkellaarsjes met hak, lange goude ketting met kleine ovale bedel (was een oorbel)
Grijs topje met kanten mouwtjes van H&M daaronder oudroze hemdje, roze leren jasje, donkerblauwe tregging, grijze bailey button uggs. Roze bloemetje in mijn haar, en veel barong armbandjes, en mijn nieuwe humanity armband!
Blauwe jeanslegging, cremekleurige top lang en 3 kwartmouwen en ga denk ik voor mijn creme fringeboots, accesoires zie ik nog wel denk aan de kleur van de studs.
Lichte spijkerlegging, roze doorschijnend tuniekje met daaronder een zwart lang hemd/jurkje. Knalroze uggs en natuurlijk weer mijn barong armbandjes en humanity armbandje.
Vandaag een koraalrode mouwloze top, met daaronder de grijs-beige harembroek van Fashion Against Aids van de H&M, een grijs colbertje en grijze killer heels van Blink.
vandaag heb ik mijn zwarte shortje aan van fishbone, een oversized perzik kleurige bio cotton shirt van h&m (die ene met de knoopjes, en het borstzakje), en daaronder mijn strapless bikini met ritsje erin, ook van de h&m.
niets speciaals dus! gewoon iets makkelijks, aangezien ik straks heeeerlijk naar het zwembad ga!
lichtbruine legging, witte jurk van only en straks mijn minnetonka's eronder denk ik met die regen. Geen open schoentjes koud! En geen hakken want moet nog boodschappen doen en langs de bouwmarkt
Jaa ik mijn donkerblauwe enkellaarsjes van Bella Bellisima, beige broek van maison scotch en daarboven donkerblauw stippen topje met strik van de zara! Casual monday!